Ruokolahden lava

Kesällä Ruokolahden lavatanssit kutsuvat tanssin pyörteisiin perinteiseen lavatanssien tunnelmaan kauniissa maisemassa Siikajoen varressa. Lava on toiminut jo vuodesta 1956. Paavolan Nuorisoseura järjestää kesäisin ikärajattomia tansseja ja karaokea vuosien kokemuksella. Tällä seura rahoittaa toimintaansa.

Tanssilava ja sen ympäristö on tarjonnut toimivan ympäristön myös muille tapahtumille kuten taideleirille,lasten tapahtumille. Lavalta löytyy keittiö ja kahvila sekä ympäristöstä löytyy mm. makkarakoju. Kesäkioskille on hyvä pysähtyä vaikka syömään jäätelöä tai juomaan kahvia.

Ruokolahden lava sijaitsee hyvällä paikalla Siikajoen kunnassa Limingantien (86 tien) varrella noin 2 kilometrin päässä Paavolan kylältä.

Lavan vieressä sijaitsee matkaparkki asuntoautoille ja -vaunuille sekä huoltorakennus.